lauantai 19. marraskuuta 2016

Piilossa

Moikka



Olen ollut hiljainen.

Pidän lukutaukoa, ja palaan lukemisen pariin jossakin vaiheessa joulukuuta. Sitten jatkuu myös kirjoista kirjoittelu.


Syyt taukoon:

1. Koulu. Tentit. Vastuut. Tehtävät. Sen sellainen.

2. Nanowrimo - kirjoitus on syönyt lukuaikaa.

3. En ole vain jaksanut.


Omistan tällä hetkellä kymmenen lukematonta kirjaa, ja ajattelin haastaa itseni lukemaan ne joululoman loppuun mennessä! Katsotaan kuinka käy.

Nähdään pian

-Jamie

6 kommenttia:

  1. Mitä? Ainoastaan kymmenen lukematonta kirjaa hyllyssä? Mun lukemattomien pinkka tuntuu vaan kasvavan ja kasvavan ihan kuin joku kävisi lannoittamassa salaa. Ja mulla ei edes ole mitään opiskelupaineita hidastamassa lukemista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kymmenen on toki joillekin vähän, mutta minulle paljon, koska luen yleensä kirjan heti kun saan sen ostettua ja täten mikään ei jää hyllyyn odottamaan :D Nyt kuitenkin on kirjoja kertynyt. Mutta onhan minulla sitten toisaalta ollut 32 kirjaa kerralla lainassa kirjastosta.. siinä meni hetki ja lainoja sai kyllä uusia useasti.

      Poista
    2. Mulle niitä lukemattomia kirjoja kertyy, koska tilaan netistä ja tilausta odotellessa ehdin sitten kiinnostua jostain ihan muusta :D Mutta miten joku voi lainata kirjastosta 32 kerralla? Mun psyyke ei kestäisi kun hermoilisin koko ajan niistä laina-ajoista :D

      Poista
    3. Kotikirjastossa tuolloin pystyi kuukauden lainan uusimaan kuusikin kertaa, joten en ollut niin hermostunut. Asetin itseni kyllä lainaiskieltoon kyseisen tapahtuman jälkeen, ja en kyllä viittä enenpää ole uskaltanut ottaa kerralla :D

      Poista
    4. Sähän tavallaan tuit sitä kirjastoa todistamalla, että kirjoille on kysyntää eli jatka ihmeessä ahkeraa lainailua, kunhan kiireet helpottaa :D

      Poista