torstai 22. lokakuuta 2015

Hupsis

Minun piti päivitellä täällä aikaisemmin, mutta olen ollut kipeänä maanantaista asti ja olen itseasiassa vieläkin, mutta koko ajan parempaan päin menossa. Myös lukeminen on jäi taka-alalle, varsinkin kuin tiistaina en pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan sängynpohjalla, vaikka sinnikkäästi yritin ottaa kirjaa käteen, en päässyt muutamaa sivua pidemmälle. Älkää lukeko huimauksessa, tulee vain paha olo ja tekstin unohtaa välittömästi...



Hupsis. Tilasin kirjoja kaksin kappalein. Tosin Martinin kirjaa olen odottanut kesästä saakka, mutta Riordanin The Sword of Summer nyt vain lähti mukaan kun kirjailijasta taas innostuin. Ensi vuonna alkaa taas uusi sarja, The Trials of Apollo, joka jatkuu epäsuorasti Olympoksen sankareista, vaikka keskittyykin jumala Apolloon. En ole siis vieläkään vapaa näistä kuvioista...

Nämä kirjat ilmestyivät tismalleen samana päivänä. Millä todennäköisyydellä? Nämä lähtevät sitten lukuun The Maze Runnerin jälkeen. Vieläkin päässä heittää, joten lukemisessa voi mennä hetki.

Olen myös lukenut Riordanin Percy Jackson -sarjaa uudelleen ja tänään aloitin neljännen osan. Sen jälkeen luen vielä perään Olympoksen sankarit. Näistä uusintakierroksista en ainakaan toistaiseksi ajatellut kirjoitella mitään ellen keksi mitään huomioitavaa. Tulee kauhea nostalgiaryöppy näistä kirjoista kun muistelee mitkä fiilikset on ollut ekoilla lukukerroilla. Eivätkä kirjat minun osaltani ole menettäneet hohtoaan vaikka nuoremmille ovatkin suunnatut.

Tämän hetken keskeneräiset sattuvat olemaan sokkeloteemaisia...
Ainiin, en yleensä lue näin paljon englanniksi. Näitä kirjoja on vain tullut ostettua ja niitä on kasaantunut... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti