perjantai 16. syyskuuta 2016

Viime aikoina



I have been busy busy busy...

No, en oikeastaan, mutta hyvä tekosyy minulla on. Aloitin juuri yliopisto-opinnot! Jee. Opiskelu ei todennäköisesti tule olemaan lukemisen esteenä, sillä niin iso asia lukeminen on elämässäni, joten sitä en tule sysäämään syrjään joten ei huolta.

Yksi kirja jonotteleekin, että pääsen siitä kirjoittelemaan (suomen kieli??), viikonlopun aikana pyrin saamaan tekstiä aikaiseksi! Kesken minulla on Stephen Kingin Pedon sydän, joka ei rehellisesti sanottuna ole ollut kovin hyvin hyvä, joten olen lukenut toista kirjaa sen rinnalla. Seuraavaksi käyntiin lähtee Jonathan Stroudin The Screaming Staircase.

Minulla on nyt kaksi kirjastokorttia! Oikeastaan, kolme, mutta kotikaupungin kirjastokortti jää nyt vähemmälle käytölle. Minulla siis on Joensuun kaupunginkirjaston kortti ja Itä-Suomen yliopiston kirjastokortti. Saa nähdä miten ahkeraan käyttöön päätyvät... Ainakin harrastelukemiseen ei nyt toistaiseksti tarvitse (edelleenkään) lainata kirjoja kun niitä on tullut osteltuakin.

Tänään juuri hain postista viimeisimmän Adlibris-tilauksen. The Screaming Staircase, Shadow and Bone & Longman Student Grammar of Spoken and Written English sieltä paljastuivatkin. Tilasin siis oppikirjan lisäksi jotain mukavaa itsellenikin :D Eikä siinä mitään...

Myönnän, että pientä lukujumia on ollut pitkään päällä, mutta ehkä tämä tästä... Syksy on inspiroivaa aikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti